Brand Management Clock ® Reputati-on Corporate and brand consulting brand design brand positioning |
Il Brand o Marca è la Reputazione d’Impresa. Si sceglie un prodotto/servizio di marca a discapito di altri non marcati sapendo che a prezzi differenti si hanno garanzie differenti. La reputazione di marca funziona come un timone orientando la scelta del consumatore; acquistando un prodotto/servizio, dando il proprio voto o facendo una donazione si aderisce all’universo del brand che rappresenta l’Organizzazione commerciale, istituzionale, politica o del terzo settore. Brand is Reputation. It’s the reason why you should choose products and services branded instead of unbranded knowing that different prices correspond to different product guarantees. Reputati-on, by applying the brand management clock, is specialised in analysis, projecting, development and implementation of Company’s and Institution’s Brand Identity Systems. What does your image look like for your friends? We make your customers becomes your Company’s friends. |
Comunicare la più grande Facoltà di Scienze della Comunicazione d’Europa: con il proprio brand. Europe greatest Faculty of Communication communicates using its own image; its own Brand. |
La Marca promozionale delle attività del Comune di Roma. Comunicare l’Istituzione. Promoting Rome Council activities. Brand Communicating as an Institution. |
Nel Marketing, in pubblicità e nel brand nulla si crea e nulla si distrugge. In marketing, advertising and branding nothing is created and nothing is destroyed. Mauro Matiddi |
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Brand reputation: Reputati-on uses communication in order to improve the company’s performance together with the quality of the products & services. Reputation it’s a very precious company and institutional asset. |
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Il tempo impiegato nella ricognizione raramente è tempo sprecato. (Sun Tzu, quarto secolo a.C.) |
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